Op het BK Senioren wisten Ingrid en Benny de titel te behalen in het dubbelgemengd +60
Ook Laura Venneri behaalde een mooi resultaat met een tweede plaats in het damesenkel +50 en het damesdubbel +50 met Petra Vanlaer
Toshio deed hetzelfde in de reeks +45, een tweede plaats in het enkelheren en het dubbelheren met Olivier Delallieux
Proficiat Toppers
Badminton is voor iedereen, ongeacht wie je bent!
Ondertussen is het internationaal wel zover, het 3*15 puntensysteem komt er
In Belgie zal het er niet komen voor het seizoen 2027-2028, als het er al komt
Meer details vind je op
https://www.badmintonvlaanderen.be/news/163162/BWF-beslist-over-nieuw-3x...
Hebad 1H nam het in de laatste wedstrijd van het seizoen thuis op tegen Dropshot 1H uit Houthalen.
Na een strijd van iets meer dan 3,5 uur was het een billijk 4-4 gelijkspel.
Moe en voldaan was het nog even genieten van de heerlijke avondzon op het terras bij Sfeercafe.
Hebad 4G pakt de titel in eerste Provinciale gemengd na winst in Pelt.
Het won tegen De Bokkerijder 3G met 0-8, en bleef zo net voor de andere ploeg uit Pelt De Bokkerijder 2G.
Hebad 4G mag zich dus opmaken voor een avontuur in derde Liga.
Door het puntenverlies vorige week van Hebad 3G in derde Liga eindigde dat team tweede, en was er dus geen promotie.
Het wil dan ook zeggen dat net zoals bij de heren, we volgend seizoen twee teams zullen hebben in derde Liga
In eerste Provinciale pakt Hebad 2H de titel na winst op de slotspeeldag tegen Smash 3H
Het wordt dus uitkijken volgend seizoen met twee ploegen in derde Liga
Hebad 1H zou vandaag thuis aantreden tegen De Voskes 2H, een wedstrijd in derde Liga E.
Gisterenavond melde de tegenstander dat ze niet zouden aantreden, het is het tweede forfait op rij van dit team in deze competitie, en het lijkt er dus op dat het een algemeen forfait gaat worden.
Hebad 1H krijgt zo de 2 punten met een strikje rond, al is spelen O zo veel leuker.
In eerste Provinciale moet Hebad 4G in zijn laatste wedstrijd op bezoek bij De Bokkerijder 3G
Bij winst pakken ze de titel, en is er de promotie naar Liga.
Maar concurent voor de titel "De Bokkerijder 2G" rekent misschien wel op de steun van hun teamgenoten uit het derde team.
Want bij puntenverlies van Hebad 4G en winst van de Bokkerijder 2G ook thuis tegen Opbad 2G blijft de titel in Pelt.
Uitkijken dus naar de resultaten op vrijdag 24/04 in SPORTHAL' Den Bemvoort'
In derde Liga D kwam Hebad 3G niet verder dan een 4 - 4 gelijkspel thuis tegen Smash 1G
Het ziet daardoor op de laatste speeldag de titel verloren gaan aan W&L 3G
Jammer, maar misschien ook weer een extra motivatie naar volgend seizoen